Pages - Menu

Please give VEGE-HOJIAK a LIKE

谢谢您的赞与支持

2014年12月3日星期三

【素食名人】香港明星鄧麗欣Stephy


吃食知味:紅粉菲菲Stephy

有人信一見鍾情夠浪漫。不過路遙知馬力,愛過之後,彷彿若有所失。有人覺得日久生情比較好,可以細水長流,互相了解後,愛才長久。感情同食都是一樣,好多食物表面睇落好靚,食落吐也來不及。惟有對食物作出了解,再食,至會食出真味。鄧麗欣(Stephy)就選擇與素菜日久生情,決定食一世,因為可實現女人的最大夢想,就是面色紅潤又可瘦身!

動物太可愛唔敢食

很多人認為食素就一定冇味道,而且賣相不吸引,結果一聽到去食齋,多數人會避之則吉。對於食素,Stephy有自己一套睇法:「我一向都食得好清淡,唔太鍾意食得太濃味。以前都會食肉,不過都係覺得食素好。一路到大個,都保持食得清淡,發現素菜對自己身體最好。於是兩年前,我就決定戒肉食素。」Stephy由細到大一直有食素,漸漸日久生情,越食越喜歡,對身體又好,於是長期食素。
其實除了對自己身體好之外,Stephy食素的另一個原因是愛小動物:「我覺得小動物好可愛,唔應該食。次次食牛食豬食羊,食完之後我都覺得對動物唔住,所以兩年前的某一日,一覺醒來,我就決定戒肉食素。」

味道多元化唔會寡

講到食素的經歷,Stephy說:「好記得當我決定食素之後,有一次要去加拿大,心諗今次實無啖好食,因為直覺覺得加拿大是個肉食國家,不過原來並非如此。最印象深刻是去食火鍋,竟然有素肉丸,食得開心又放心。其實食素都好好味,好多素菜都有唔同的味道,總可以滿足到食慾。」其實好多時人們對一些事、一些人有偏見,試過、接觸過、了解過之後,就會發現是自己的誤解。好多人怕食素會寡,其實素食都可以好多元化,Stephy說:「我試過一次去齋舖食素,越食越唔妥,因為個齋真係好似肉,而且有肉味,好怕真係食緊肉,問問廚師,原來真係素菜。解釋之後,至發現食素都可以好多元化。有好多素菜都會加入大豆纖維,令素菜變得似肉類的口感,食落唔會寡,而且亦提供了所需的營養。」

素食對身體好

人人都知少肉多菜身體好,Stephy都深明此道,亦覺得食素之後,身體確實比食肉的時候好:「最明顯的是面色,我的工作好多時都要捱夜,食肉的時候面色唔好眼袋又深,不過食素就唔同,就算我休息唔夠,面色都會比較好,唔會太蒼白。最緊要的是可以瘦到身,效果唔會立竿見影,不過就會慢慢來,體重慢慢減得到。我諗瘦到身,應該是素食的最大功效。」由慢慢了解素食,到愛上食素,對Stephy來說是個日久生情的體驗,不知有否影響到她為新歌《日久生情》填的歌詞呢?
原載《蘋果日報》 記者:梁學文

没有评论:

发表评论